miercuri, 6 februarie 2008

FRT In Deplasare La Baia Mare!


 Duminica, 3 februarie a avut loc deplasarea la Baia Mare, locul de intalnire a galeriei a fost in fata Stadionului Municipal Bacau, unde am fost luati de un autocar modern.  Drumul spre Baia Mare a fost foarte placut , in care mancarea si bautura nu au lipsit. Cele 8-9 ore pe care le-am parcurs au trecut extrem de repede, pentru trecerea timpului am cantat , am baut "sucuri naturale" , am jucat carti si multe altele. Ajunsi la Baia Mare , spre surprinderea noastra acolo inca mai era zapada  ,dar nu ne-am intimidat si am inceput sa cantam pentru Stiinta Bacau , chiar in fata salii de sport . Dupa ce am platit biletele de intrare , am patruns in sala si am inceput din nou sa cantam din tot sufletul. Stiinta Bacau juca impotriva lui Minaur Baia Mare , o echipa destul de dificila si imprevizibila . Meciul a inceput foarte bine pentru echipa noastra acesta deschizand scorul , partida a fost una destul de echi
librata , ambele echipe luind conducerea , dar pana la urma meciul sa terminat cu o remiza , scorul fi
ind de 33 la 33. Echipa si galeria fiind multumita de rezultat . Speram ca acesta deplasare sa nu fie ultima si sa mai avem parte de alte deplasari cu echipa .

Niciun comentariu: